Backoffice Medewerker

We groeien hard en breiden ons team alweer uit

Van Herp Solar Solutions uit Nieuwkuijk (Noord-Brabant) is ter uitbreiding van het team op zoek naar een Backoffice Medewerker Solar voor 32 tot 40 uur per week. In ons jonge ambitieuze bedrijf krijg jij het vertrouwen en de ruimte om deze belangrijke taken op het vlak van planning, telefonie, en administratie op je te nemen.

Jij mag flexibel je tijd en werk indelen binnen de organisatie en je “overal” tegenaan bemoeien als jij vindt dat het efficiënter, slimmer of gewoon op jouw manier beter is… 😉

Je bent allround en wordt ons eerste aanspreekpunt voor klanten die telefonisch contact zoeken. Je plant met klanten voor schouwbezoeken, installatie en eventuele service klussen. Ook ondersteun je in de administratieve werkzaamheden en zorg je dat alle randzaken op kantoor worden geregeld. We staan open voor jouw mening en leren graag van jouw kennis en ervaring!

Je krijgt een echte autonome functie… Interesse gewekt? Lees dan verder…

Wie ben jij als toekomstige collega?

Je bent als collega gestructureerd en procesmatig sterk. Je hebt een goed gevoel voor cijfers en het voeren van een administratie en ondersteunen in de planning en telefonie is echt jouw “ding”.

Met jou in de zaak zijn er nooit verrassingen, deze ondervang je voor ze een uitdaging worden. Herken je je hierin? Dan zoeken we jou! Met je accuratesse en zorgvuldigheid laat jij administratieve processen soepel en correct verlopen. Je hebt bij voorkeur een administratieve opleiding en praktijkervaring opgedaan.

Jouw waardevolle ervaring neem je mee en mag je inzetten in onze jonge organisatie die hard groeit. Zijn er dingen die je nog niet weet of wilt leren? Geen probleem, we investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling met een aanvullende opleiding of cursus als jij die nodig hebt!

Wat ga je doen?

Met jouw administratieve kennis en ervaring draag jij, samen met je nieuwe toekomstige collega’s, bij aan onze groeiende organisatie. Je hoofdtaak is administratieve werkzaamheden, telefonie, planning, voorbereiding en afhandeling van projecten. Daarnaast zorg je dat de urenstaten van jouw collega’s tijdig en volledig worden verwerkt.

Jouw collega’s willen graag hun salaris op tijd, én op basis van het juiste aantal gewerkte uren, overgemaakt hebben. Verder ben je een kei in de planning en is telefonie voor jou een “eitje”.

Als bedrijf zijn we de kinderschoenen ontgroeit maar als er werkzaamheden op je pad komen mag je die oppakken. Denk aan het ondersteunen van de werkvoorbereiding of projectleiding, ondersteunen van de verkoopafdeling of deel uitmaken van de feestcommissie.

Dit maakt jouw nieuwe functie afwisselend, dynamisch maar bovenal leuk en zinvol omdat we waarderen wat je doet.

Wat neem je mee om succesvol te zijn?

  • Je werkt en denkt op MBO+ niveau en hebt relevante werkervaring;
  • Een opleiding richting office/administratief of soortgelijk;
  • Je hebt gevoel voor cijfers en administratief ben je sterk;
  • Je bent gestructureerd, nauwkeurig en communicatief vaardig;
  • Je hebt ervaring met een CRM-systeem, wij gebruiken zelf Syntess en MS Office;
  • Je bent klantgericht en vriendelijk naar je collega’s en medemens;
  • Je kunt zelfstandig maar ook in een team werken.

We bieden jou het volgende mooie pakket

  • Een dynamische baan bij een groeiend en financieel gezond oer-Brabants bedrijf;
  • Een open informele cultuur waar je zelf vorm mag geven aan je nieuwe rol;
  • Een goede privé-werkbalans omdat we allemaal mensen zijn en we meedenken;
  • Gezellige Brabantse collega’s in een mensgerichte werkomgeving waar je jezelf bent;
  • Ruimte om autonoom parttime of fulltime jouw werkzaamheden uit te voeren;
  • Een goed salaris waarbij we luisteren naar je wensen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform onze CAO kleinmetaal, zoals 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen o.b.v. fulltime;
  • Trainingen en opleidingen om nieuwe dingen te leren of beter te worden in je vak.

Wie is Van Herp Solar Solutions uit Nieuwkuijk (Noord-Brabant)?

Van Herp Solar Solutions is in 2019 opgericht door Robin met als doel klanten van A tot Z ontzorgen met de opwekking van duurzame energie met zonnepanelen. Met ons “oer-Brabantse” bedrijf waar plezier en gezelligheid voorop staat dragen we bij in de energietransitie. We helpen de wereld verduurzamen en besparen fors op de energierekening van onze klanten. We zijn voor 50% actief in de zakelijke markt en 50% in de particuliere markt. Of we nou 4 of 4000 zonnepanelen installeren, ons professionele montageteam werkt altijd met plezier en naar tevredenheid van de klant.

In deze dure tijden besparen onze zonnepanelen veel geld op de energierekening, hiermee zijn we een graag geziene gast aan tafel. We ontzorgen van A tot Z, dit betekent dat we PV-systemen adviseren, ontwerpen, leveren en monteren. Maar Van Herp Solar Solutions gaat verder. Zo vragen we ook subsidie aan, monitoren de opbrengst en plegen we onderhoud aan installaties. We werken alleen met het zonne-energiesystemen van het Nederlandse premium merk Autarco. Ons streven is ambassadeur maken van klanten en ons personeel baanzekerheid bieden.

Natuurlijk zorgen we goed voor ons personeel met goede arbeidsvoorwaarden en hebben we een vrijdagmiddagborrel! Maar dit biedt iedere werkgever al… dus waarin onderscheiden wij ons? Wij vinden het belangrijk dat ons personeel gewoon zichzelf kan zijn en zich bij ons “thuis” voelt. Pas dan functioneren onze mensen het beste en dan komt de rest wel goed! En een pilsje “vatten” tijdens de vrijdagmiddagborrel kan natuurlijk ook maar alleen als jij dat zelf wilt! Ook ondersteunen we onze collega’s in persoonlijke groei. Heb je ambities of wil je een opleiding volgen? Wij maken het mogelijk.

Solliciteer hier

Vertel ons hoe we contact met je kunnen opnemen.


Functie: Backoffice Medewerker

Waarom zijn wij een match?

Laat hier je motivatie en eventueel CV achter.